خليج الحب
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته انت يواد يا عسل انت يا بنت يا عسوله لو انتو من حبايب المنتدى تعالى ضديفو مواضيع ولو انتو من اصحابنا تعالو اتفضلو سجلو ولو زائر خش واتفرج لو عجبك اتفضل سجل وشكراا الاداره : DRAK ANGEL & MOHAMED YHEIA
تحت رعايه :منتدى خليج الحب
خليج الحب
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته انت يواد يا عسل انت يا بنت يا عسوله لو انتو من حبايب المنتدى تعالى ضديفو مواضيع ولو انتو من اصحابنا تعالو اتفضلو سجلو ولو زائر خش واتفرج لو عجبك اتفضل سجل وشكراا الاداره : DRAK ANGEL & MOHAMED YHEIA
تحت رعايه :منتدى خليج الحب
خليج الحب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

( اننا لاندعى التميز ولكننا نسعى اليه )

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
لو عايزة تخسى وتحسى بتناسق فى جسمك وخاصة البطن تعالى خسى 8 ك فى اسبوع وادعيلى Support
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» الدولار الأمريكي لا يزال في المقدمة مقابل العملات الرئيسية
لو عايزة تخسى وتحسى بتناسق فى جسمك وخاصة البطن تعالى خسى 8 ك فى اسبوع وادعيلى Emptyالخميس أكتوبر 13, 2016 8:45 am من طرف طه جمال

» مراهنات رفع الفائدة الأمريكية تؤثر على الأسواق
لو عايزة تخسى وتحسى بتناسق فى جسمك وخاصة البطن تعالى خسى 8 ك فى اسبوع وادعيلى Emptyالأربعاء أكتوبر 12, 2016 8:04 am من طرف راضي السيد

» أهم البيانات المؤثرة على حركة اليورو دولار الأسبوع الحالي
لو عايزة تخسى وتحسى بتناسق فى جسمك وخاصة البطن تعالى خسى 8 ك فى اسبوع وادعيلى Emptyالإثنين أكتوبر 10, 2016 9:07 am من طرف طه جمال

» الباوند دولار يثير جدل المستثمرين
لو عايزة تخسى وتحسى بتناسق فى جسمك وخاصة البطن تعالى خسى 8 ك فى اسبوع وادعيلى Emptyالخميس أكتوبر 06, 2016 8:19 am من طرف راضي السيد

» بيانات السوق الأمريكي تثير الجدل
لو عايزة تخسى وتحسى بتناسق فى جسمك وخاصة البطن تعالى خسى 8 ك فى اسبوع وادعيلى Emptyالأربعاء أكتوبر 05, 2016 6:58 am من طرف طه جمال

» للبيع ، موقع شركة وساطة في العملات الاجنبية ، بصورة متكاملة ، منصة VertexFX
لو عايزة تخسى وتحسى بتناسق فى جسمك وخاصة البطن تعالى خسى 8 ك فى اسبوع وادعيلى Emptyالثلاثاء سبتمبر 27, 2016 5:39 pm من طرف طه جمال

» إرتفاع الين بفعل بيانات خاصة بالبنك المركزي الياباني
لو عايزة تخسى وتحسى بتناسق فى جسمك وخاصة البطن تعالى خسى 8 ك فى اسبوع وادعيلى Emptyالخميس سبتمبر 08, 2016 9:23 am من طرف طه جمال

» الإتحاد الأوروبي قد ينشئ صندوق أزمة خاص بمنطقة اليورو
لو عايزة تخسى وتحسى بتناسق فى جسمك وخاصة البطن تعالى خسى 8 ك فى اسبوع وادعيلى Emptyالأربعاء سبتمبر 07, 2016 6:38 am من طرف راضي السيد

» مجموعة العشرين وتعهدات جديدة بالإصلاح الإقتصادي
لو عايزة تخسى وتحسى بتناسق فى جسمك وخاصة البطن تعالى خسى 8 ك فى اسبوع وادعيلى Emptyالثلاثاء سبتمبر 06, 2016 9:02 am من طرف طه جمال

منتدى

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني

لو عايزة تخسى وتحسى بتناسق فى جسمك وخاصة البطن تعالى خسى 8 ك فى اسبوع وادعيلى

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mohamed karyoky
Admin
mohamed karyoky

لو عايزة تخسى وتحسى بتناسق فى جسمك وخاصة البطن تعالى خسى 8 ك فى اسبوع وادعيلى Empty
مُساهمةموضوع: لو عايزة تخسى وتحسى بتناسق فى جسمك وخاصة البطن تعالى خسى 8 ك فى اسبوع وادعيلى   لو عايزة تخسى وتحسى بتناسق فى جسمك وخاصة البطن تعالى خسى 8 ك فى اسبوع وادعيلى Emptyالسبت مارس 27, 2010 5:36 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
يا احلى فتوكات انا بقالى كتير مش بدخل بمواضيع
بس المرة دى بجد انا داخلة مخصوص
علشان خاطر عيونكم لانى بحب المنتدى دة جدا وبعشقة
وبصراحة انا تعبت جدا هنا على الوصفات بتاع نظام التخسيس
وبردوا ما قدرتش اشترك فى اى تجمع رشاقة

بس انا تعبت من الوزن الكبيييييييييييييييييييييييييييييييير وخصوصا نى بنت
ودة كان بيقعدنى

من كلام كتير بسمعه كتريقة فى الشارع
وطبعا اختكم من النوع الحساس اللى بيكتم فى نفسة ويقعد يعيط

فبصراحة بعد رغى وكتمت فى نفسى وطبعا الموضوع دة عندى وراثة وكان كل اللى يقولى حاجة اقول دى وراثة بس كل دة غلط بنرمى غلطنا على شماعة الفشل وكذلك الكسل

انا اسفة انى رغيت كتير بس دى حقيقة جوه كل واحدة مننا انا رحت لدكتور اعشاب علشان يساعدنى وبجد بعد ما انتظمت اسبوع متواصل على كلامه فعلا خسيت 8 كيلو فى اول اسبوع

بس بينى وبنكم كنت بكسل فى بعض الحاجات بس بردوا مش كتير
تعالوا اقولكم عملت اية استعدادا للحرب

قبل ما ابدا الرجيم اخدت اكبر يوم فرى واكلت كل حاجة نفسى فيها علشان ما احرمش نفسى من حاجة وبعديت تانى يوم رحت للدكتور فطبعا مطلوب من
متطلبات وخطوات ومنها

المتطلبات :-

1- معرفة الوزن قبل الفطار كام بالظبط وياريت الميزان يكون سليم ونتاكد قبل استعماله .
2- الطول بالسنتيمتر .
3- مقاسات ( الصدر - البطن - والارداف - وكمان اخدت مقاس الكتف من فوق )
4 - ورقة فيها جدول هنكتب فيها اليوم والحاجات اللى فى الريجيم )
5 - ازازة خل تفاح .
6- نص كيلو ليمون من الحادق لان فى نوع حلو
7 - شاى اخضر .
8 - حبوب تفاح .
9 - (قرفة + زنجبيل) (مطحون )

بكدة انا هكون ظبط نفسى من كل حاجة هحتاج لها علشان ما ينفعش استغنى عن اى حاجة وكمان انا كنت بحط نعناع اخضر على الشاى ودة بيخلينى استغنى عن السكر خاااااااااااااااااااااااااااااااااالص

بكدة كدة يا قمرات هنعمل اية

النظام

الفطار :- هيكون ثابت طوال الاسبوع وهو كالاتى :-

- كوب ماء دافئ بليمون وعلية معلقة خل تفاح .يعنى حوالى 350 ملى .
- كوب ما بارد على قد ما تقدرى تشربى .
- نص رغيف بلدى (اسمر ) او رغيف سن + 2 بيضة مسلوقة + طبق خضار
وطبعا بعد دة لازم من الشاى الاخضر
بس انا بصراحة ما كنتش بفطر دة كله لانى فى الحقيقة مش بفطر خالص ودة غلط لان الدكتور قالى ان اللى مش بيفطر الانسولين بيزيد افرازة ودة بيسبب اصابه السكر عند الانسان فطبعا انا كنت بكتفى بربع رغيف وعليه قطعة جبنة لانة مش بيبقى عندى نفس للاكل اصلا
انما الغداء :-
كوب ماء بليمون وخل زى الفطار .
+ طبق سلاطة عليها خل تفاح
+ نص رغيف ومعاه اى حاجة من الحاجات دى (2 بيضة مسلوقة أو سمك مشوى بدون زيوت أو فراخ مسلوقة بدون جلد او مشوية أو لحوم )
+ 2 ثمرة فاكهه من دى ( تفاح - كمثرى - جوافة - برتقال ) ودى مش اجبارى الفاكهه بس انا مش عايزة اصعبها على الناس اللى بتحب تحلى بعد الاكل هتلاقى كل اللى فى نفسك اهو

ندخل على العشاء :-
نص رغيف + جبنة قريش يا اما جبنة منزوعة الدسم اخرى + سلاطة

بينى وبينكم
انا كنت باخر الغداء علشان ابعد عن العشاء وانا م خفيفة
بعد دة كله لازم شوية ملحوظات وهى كالاتى :
الملحوظات :-

1 - شرب كوب شاى اخضر بعد الفطار والعشاء من غير سكر يا اما سكر دايت .
2- شرب كوب قرفة وزنجبيل بعد الغداءسكر دايت يا اما معلقة عسل ابيض .
انا هنا كنت بشرب من غير سكر خالص كنت بسيب الشاى يبرد شوية او القرفة واشربهم بالتعود هتاخدى على الطعم بس قللى من الزنجبيل علشان الحرقان انا لو واخدة على طعمة هتحطى معلقة قرفة + ملعقة زنجبيل على كون ماء مغلى
3- المشى لمدة نص ساعة متصلة يوميا ,
هنا طبعا كنت بكسل كتير لانى من الارياف ولا مجال لمشى متواصل فكنت باخد طريق وانا رايحة الكلية مشى سريع ودة لمدة نص ساعة ولما بكون فى البيت كنت بارقص احسن من المشى على فكرة بس كنت بجيب طبلة وبرقص عليها رقص سريع شوية ممكن تهبلى بردوات بس المهم جسمك كلة يتحرك فهمانى

انا طولت عليكوا بس والله العظيم والله العظيم دة عن تجربتى الشخصية خسي 8 كيلوا والتزمت بالمسموح ليا بس

انا طولت عليكوا بس بصراحة هتلاقى البطن اختفت والصدر نزل وكمان اللى عندها منطقة الكتف عريضة بيقل مقاسها وربنا يعنيى ويعنكوا يارب

بس اشربوا مية كتير ولو حسيتى بجوع ممكن تاكلى علبة زبادى خالى الدسم او خيار او اى خضار تحبيه
اوعوا تنسوا التقييم وادعولى لو احتجتم اى استفسار انا فى الخدمة هنا او على الخاص

ملحوظة :-
* حبوب التفاح بناخدها كالاتى 3 حبوب قبل الفطار وقبل العشاء

رجـــــــــــــــــــــــــــــاء

اللى تمشى على النظام وجربته زيى ياريت تدخل وتقول هى خست قد اية علشان نشجع باقى الفتوكات

وربنا يوفقنا
https://love-store.hooxs.com
sky
host

لو عايزة تخسى وتحسى بتناسق فى جسمك وخاصة البطن تعالى خسى 8 ك فى اسبوع وادعيلى Empty
مُساهمةموضوع: رد: لو عايزة تخسى وتحسى بتناسق فى جسمك وخاصة البطن تعالى خسى 8 ك فى اسبوع وادعيلى   لو عايزة تخسى وتحسى بتناسق فى جسمك وخاصة البطن تعالى خسى 8 ك فى اسبوع وادعيلى Emptyالثلاثاء مارس 26, 2013 6:04 am

أنا طولي 150سم ووزني بعد الرجيم 64 لكن كان عندى ترهلات فى البطن كبيرة جدا خاصة أنني ولدت مرتين قيصريةجربت انواع كتير من الكريمات اللى بيقولوا عليها و الوصفات لشد الطن ومفيش نتيجة و كنت شوفت دكتور تجميل اسمه ابراهيم كامل و قال ان الحل الوحيد هو جراحة شد البطن وانه
مستحيل أن يكون فى كريم لإزالة الترهلات قررت انى اعمل العملية لانى كنت وصلت لمرحلة عدم الرضا عن شكل بطنى و الحمد لله طلعت بسيطة و خرجت فى نفس اليوم و الدكتور ممتاز واللى عايز يوصل للدكتور ابراهيم دى عناوينه وتليفوناته وهديكوا كمان الخط الساخن للاستفسار عن اى شى عايزينوا ( 01001452066 )
مصر الجديدة :16 (أ) عمارات العبور طريق صلاح سالم امام بانوراما حرب اكتوبر
المهندسين : 21 ش مكة متفرع من محى الدين ابوالعز –امام بوابة 5 نادى الصيد- الدقى
تليفونات: 24019198 -24019197 (202+)
7614232 3 - 37614236 (202+)
01001452066- 01226465155 (2+)

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نظام غذائى مريح جدا وعن تجربة خسيت 6 كيلو ف اسبوع واحد .. مستنية اية يلا تعاااالى
» مسابقة صاحب افضل مواضيع الاسبوعية..50 دولار كاش كل اسبوع..مسابقة مستمرة
» مسابقة صاحب افضل مواضيع الاسبوعية..50 دولار كاش كل اسبوع..مسابقة مستمرة